תרגיל הרפיה לילדים

הורים יקרים,לצורך לימוד ילדכם להירגע דרך תרגילי נשימות, אנא וודאו כי אינם עוצרים את נשמתם. הנשימה מתבצעת כרגיל וללא עצירה. כמו כן, זמן הוצאת האוויר צריך להיות ארוך יותר מזמן נשיפה רגילה.ניתן לתרגל נשימה זו בעזרת קשית- להכניס אוויר כרגיל ולהוציא אוויר דרכה באטיות ובתשומת לב.שימו לב: הפרוייקט הזה נמצא בפיתוח, היינו באמצע העבודה כאשר פרצה

Read More

תרגול הרפיית שריריםקיים קשר הדדי מעגלי בין מתח נפשי לבין מתח גופני (נקרא טונוס שרירים). הגברת האחד גורמת להגברת השני, הרפיה של אחד מרפה את האחר.בחרו מקום נוח ושקט, שבו על כורסה נוחה. הניחו את גוף במושב הכסא: הגב נתמך ע"י המשענת, הישבן נתמך ע"י המושב, הכתפיים רפויות, הידיים מונחות על הירכיים או על הבטן, כפות

Read More

הורים יקרים,לצורך לימוד ילדכם להירגע דרך תרגילי נשימות, אנא וודאו כי אינם עוצרים את נשמתם. הנשימה מתבצעת כרגיל וללא עצירה. כמו כן, זמן הוצאת האוויר צריך להיות ארוך יותר מזמן נשיפה רגילה.ניתן לתרגל נשימה זו בעזרת קשית- להכניס אוויר כרגיל ולהוציא אוויר דרכה באטיות ובתשומת לב.שימו לב: הפרוייקט הזה נמצא בפיתוח, היינו באמצע העבודה כאשר פרצה

Read More
מדיטציה לילדים

מדיטציה לילדים האם ילדכם מתקשה להירדם? האם התנהגותו במהלך היום מעירה בכם חששות? אם כן, אתם לא לבד. קשיים אלו נפוצים בילדים בגילאים 4-8. כדי לעזור להם להתמודד עם מציאות המאתגרת, אנו ממליצים להכניס אלמנטים של מדיטציה לסיפור הלילה שלפני שינה. מדיטציה היא תרגול שמקנה שקט נפשי, עוזר לפקס את תשומת הלב ומשפר את יכולת

Read More

וויסות רגשי כיצד ללמד את הילדים שלנו להבין ולהביע את הרגשות שלהם ולמה זה חשוב? ראשית, אנו צריכים להבין את החשיבות של הרגשות. רגשות הם המדריך שלנו למה שחשוב לנו, מה שמעניין אותנו, ולעיתים גם מה שמעצבן אותנו. הרגשות שלנו הם אלה שמניעים אותנו לפעול, להתמקד, ולעשות שינויים. מה זה רגש? רגש הוא תחושה פנימית

Read More
Mindfulness

מודעות קשובהמודעות קשובה או מיינדפולנס הינה שיטת טיפול העוזרת להגיע למצב נפשי בו האדם מודע באופן לא שיפוטי לחוויתו בהווה. מיקוד בחוויה של הרגע הנוכחי מאפשר להעביר את הפוקוס מדאגות ומחשבות מדאיגות על מה שקרה או משהו שיקרה.מיינדפולנס הוא מושג עתיק שנמצא במגוון רחב של מסורות רוחניות עתיקות, כולל בודהיזם, טאואיזם, הינדואיזם, יהדות, אסלאם ונצרות,

Read More