fbpx תרגולי הרפייה לילדים, למידה חוויתית
הורים יקרים,
לצורך לימוד ילדכם להירגע דרך תרגילי נשימות, אנא וודאו כי אינם עוצרים את נשמתם. 
הנשימה מתבצעת כרגיל וללא עצירה. כמו כן, זמן הוצאת האוויר צריך להיות ארוך יותר מזמן נשיפה רגילה.
ניתן לתרגל נשימה זו בעזרת קשית- להכניס אוויר כרגיל ולהוציא אוויר דרכה באטיות ובתשומת לב.
שימו לב: הפרוייקט הזה נמצא בפיתוח, היינו באמצע העבודה כאשר פרצה המלחמה. החלטנו לשתף את הסיפורים ללא כל תמורה, בתקווה שתוכלו לעזור לילדיכם דרך הסיפורים המלמדים תרגילי הרפייה בצורה חוויתית. 

כאשר תראו {סופר-שם הילד}, תחליפו את שם הילדה בשם הילדה שלכם, לדוגמה: סופר-גאיה 

 

התרגיל הסודי של סופרגירל לצבירת כוחות חדשים

ילדה מתוקה שלי, הגיע הזמן לסיפור לפני השינה. סיפור של יום מרהיב בחיי הסופרגירל האהובה עליך.
בסיום יום מלא רגשות והרפתקאות, תדמייני את הסופרגירל, או כפי שאקרא לה בסיפור שלנו - {סופר-שם הילדה}, עומדת על גג מגדל גבוה ומרשים. היא מתבוננת על העיר ומבחינה בכל הפרטים הקטנים.
תרצי לנסות גם?
תרגיל הרפייה לילדים
הביטי מסביב ושימי לב איך החדר מואר, מה צבע הקירות בחדר?
תגעי בקירות, האם הם חמים, קרים או פשוט נעימים למגע?
תתמקדי בקול שלי תוך כדי הסיפור.

בנוסף לכוחות העל טבעיים של סופרגירל היה לה כוח אחד סודי ומיוחד שאיש לא ידע עליו. זה לא היה הזריזות שלה או החוזק שלה, אלא תרגיל נשימה סודי ששמר אותה רגועה וממוקדת.

לפני שאת נרדמת אחרי יום מלא בהרפתקאות, בואי נקדיש רגע לעצמנו ונתרגל ביחד את התרגיל הסודי של סופרגירל.

תתמקמי לך בנחת בשכיבה על המיטה או בישיבה על כסא. תרגישי שהגב שלך נתמך ושרגליך מרגישות את המזרן או את הרצפה.

תנשמי את האוויר הצח. בהכנסת האוויר, תרגישי את טמפרטורת האוויר בכניסתו לנחיריים. 
בנשיפה איטית וקשובה, דמייני כיצד כל המתח בגופך מתחיל לזרום החוצה עם כל הוצאת אוויר. זה הרגע שלך להירגע, להתכונן למנוחה ולצבור כוחות חדשים למחר, יום חדש מלא בהרפתקאות נפלאות שמחכות לך.

דמייני את {סופר-שם הילד} נוחתת בפארק הקרוב על דשא ירוק, רך ונעים.
תרגישי איך הגב נתמך ע"י המזרן או הכסא.
הניחי את הידיים על הירכיים, הבטן או על המזרן - איך שמתאים ונוח לך.
קחי נשימה ותכנסי אוויר בספירה עד שלוש: אחת, שתיים, שלוש. שחררי בנשיפה איטית דרך הפה, כאילו את מנפחת בועת סבון גדולה (אחת, שתיים, שלוש, ארבע, חמש, שש).

כשהשמש שוקעת, סופרגירל נוחתת בפסגה של הר מקסים כדי לתרגל את התרגיל הסודי שלה לאור השקיעה.

תרגישי גם את את התמיכה בגב, את הרגליים מונחות ורפויות ואת הכובד ברגלייך. הראש מונח, וכובד הגוף שלך מורגש גם כן. תשימי לב לנשימות ולמרגש טמפרטורת האוויר בכניסתו לנחיריים.

קחי נשימה בספירה עד שלוש: אחת, שתיים, שלוש. שחררי בנשיפה איטית דרך הפה, כאילו את מנפחת בועת סבון גדולה (אחת, שתיים, שלוש, ארבע, חמש, שש).
לבסוף, {סופר-שם הילדה} חוזרת הביתה, למיטה נוחה ונעימה.
תרגישי את התמיכה של המזרן בגב ולאורך הרגליים.
את הכרית הנעימה והרכה.
את הכתפיים וכפות הרגליים שלך הרפויות.
והידיים מונחות לצידך.

ובפעם האחרונה, תכנסי אוויר בספירה עד שלוש: אחת, שתיים, שלוש. שחררי בנשיפה איטית וקשובה דרך הפה, כאילו את מנפחת בועת סבון גדולה (אחת, שתיים, שלוש, ארבע, חמש, שש).
תזכרי, בדיוק כמו סופרגירל, גם את יכולה להתמודד עם כל אתגר ברוגע ובאומץ.
תשתמשי בכוח הנשימות כדי להירגע ולהתמקד בדברים החשובים לך.

עכשיו, גיבורה שלי, הגיע הזמן להירדם.
כך {סופר-שם הילדה} מסיימת את היום.
עם הרגשה של רוגע ונחת.
גם את, קחי את תחושת השלווה איתך לחלומות הלילה המתוקים.
לילה טוב וחלומות פז!
תרגיל הרפיה לילדים

רוצה לקבל התראות על סיפורים חדשים?

כן! שלחו לי!